Torsdag

Jaha då fick man en ledig dag.. Idag ska jag till tandläkaren och sedan klippa mig sen ska jag försöka åka till edshult och sedan till nisses på något vänster. Men jag ska väll sy ihop denna dag oxå;)
Jag har lite grejaer jag måste fixa med hemma i kväll oxå tänkte jag.

Pappa hade bara sagt det löser sig och om man frågar min kära sambo så har en viss person också samma komentar när det blir lite mycket. Jag undrar vad han har fått det i från. Tänk vad mycket som går i arv från förälder till barn igentligen. Det är nått att tänka på;)

Den 29de Nov är det dax för årets grötfest för demensföreningen i Leksand. Det ska bli så kul jag pratade med Sören i går och hörde att det var 26 som var anmälda. Jag blev så glad att hör detta. Det ska bli så kul att få träffa lite fler medlemmar i föreningen och äntligen något som jag kan vara med på!

Nej nu måste jag åka så jag inte missar tiden på folktandvåden;)
Massor med kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0