Torsdag med ärtor och fläsk;)

Tänk vad fort veckorna går jag hinner knappt med själv! Idag är det Torsdag och snart är det Fredag tänk vad skönt med lite helg. Själv siktar jag in mej på farsdag för då tänkte jag träffa pappa på något vänster och vis.
Jag tycker att det ska bli fint att träffa pappa igen efter som det var ett tag sen jag såg honom. Har inte velat varit dit på en vecka nu när jag har varit dålig och förkyld.

Annars Rullar livet på som vanligt och jag var på styrelsmöte i Tisdags och det var ju trevligt som alltid och jag hoppas på att vi får hit en riktigt bra föreläsare i mars. Det kan nog bli riktigt bra.

I dag är det bara att tok köra på jobbet  så jag kommer i kap det jag tappat förra veckan men det ska jag allt set till att det blir klart en del i dag. Det gäller bara att vara på ett gott humör för annars så krånglar det med färg eller spruta. Men jag brukar alltid glädja mej åt att det är inte så många som får stå och skvätta hela dagarna och ha det som jobb. Det kan vara rätt kul oxå;)  Så i dag blir det Radio Dalarna på högsat volym på radion och sen bara måla på för glatta livet. Det var någon konstig kulör i dag som vi ska försöka ta oss hand...

Ja just det jag vet oxå att Demensförbundet kommer starta ett forum på sin hemsida för barn och barnbarn som snart kommer att dra i gång. Jag kommer med den inon senare när det drar i gång och lägger ut en länk för detta..

Nej nu är det väl dax att plocka i hop allt jag ska ha med mig till jobbet och dra i väg..
Ha det bra och stor kramar på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0