allmänt snack

Ja då var det måndag morgon och dax att ta ny kraft och gå till jobbet. Ute är det alldeles svart som natta. usch! Nu är det nästan så det får komma lite snö så det blir lite ljusare.
Jag har iallafall haft en underbar helg med fyrhjulingsåkande ca 6 mil i skog och mark. Varit ute och åkt lite led och grillat korv. Bara haft det bra igentligen.
I går då slet jag på gården så mycket jag orkade för att allt ska bli klart innan snön kommer.

I morgon då ska jag träffa min älskade pappa och min bror, Det ska bli så skönt att få vara med brorsan ett tag och bara vara snacka lite om pappa och skämta lite. Jag och min bror skämtar väldigt mycket med varandra för att orka med i bland och det är helt underbart ibland.

ojojoj nui lär jag dra till jobbet.. Hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med pressen i morgon !

Jag vet att det går bra. Jag finns på Pärlan hela dagen. Stor kram

Beth

2011-10-10 @ 20:00:53
Postat av: Abdullahleila

Keep the good works comming.

2012-01-24 @ 09:55:08
URL: http://abdullahleila.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0