Åter en ny vecka

Jaha då börjar en ny arbetsvecka med allt vad det innebär. Men jag får säga som mor min man får va glad att man har ett arbete att gå till och jag måste ju säga att jag trivs fruktanvärt bra! Jag hoppas att jag kommit på något bra för föreningen oxå måste bara kolla om det är genom för bart och om det är det så kommer jag att höra av mig på mail till hela styrelsen inom kort. Jag tror att det kan vara en ganska bra idé om jag kan få fler att nappa på den.

Tycker ni att jag ska ta en rolig historia för att sparka i gång veckan da? Det är lite segt så här på måndag morgon och alla som har hört mig och Thomas föreläsa vet att vi tar humorn till hälp och jag tror att skratt är bästa medicinen i många avseénden.


En jag tycker om:
En passagerare knackade försiktigt på taxichaufförens axel. Taxichauffören
kissar i brallan, tappar kontrollen och stannade millimeter från att
krascha ett skylt fönster. – Wow, du är ju helt galen! Jag knackade ju bara
lite försiktigt… – ledsen, första dagen på jobbet. Har kört likbil i 20 år.


En för er kvinnor;)
Igår diskuterade jag och min fru om dödshjälp.
Jag sa till min fru om det händer mig, så tillåt inte att jag blir liggande
raklång med näring från en flaska och stäng av apparaten som håller mig vid
liv.
Då reste sig min fru och stängde av tv:n, kopplade ur datorn och hällde ur
min öl.
Kvinnor är snabba att fatta livsviktiga beslut...

Jaha då bär det väll av te Jobbet snart då.. Ta hand om varandra och varför inte dela ut en extra kram till någon idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra vecka du me! Med humor och "vem bryr sig om.... kommer man långt.

Kram/Nina

2011-10-17 @ 07:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0