Morgon grubblande

Jaha då var det ny vecka igen. gud vad tiden går. Jag sitter och funderar liten medans jag väntar på att det ska bli "time" att fara till jobbet. På Torsdag då är det dax för att föreläsa lite igen på Nationella anhörghetsdagen. Känns lite speciellt i magen men det går nog bra.
Tänk bara för ett par veckor sen när jag satt här och funderade på morgonen då var det ljust ute men nu är allt mörkt, trist och grått. Snart är kalla vintern här med förkylningar och allt vad det innebär. Särskilt när man har små kottar.
Så här kan jag sitta lite för mig själv på morgon innan jag går och tankarna rullar i huvudet. Barnen och hundarna sover. Det är bara jag som är vaken..  Det kan vara den bästa stunden på dagen många gånger och idag var det riktigt skönt. Jag hör bara litet svagt surr från datorn och mina egna klick på tangentbordet men annars är det tvär dött här hemma.. Men nu är det dax att ge sig av strax och börja dagens slit;)

Ha det bra så är jag snart tillbaka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej brorsan!



Är det inte underbart, morgonstund har guld i mun sägs det ju. Den tidiga uppstigningen har vi fått från far, minns du när vi i vår ungdom kom hem tidig morgon och far satt och drack morgonkaffe.Det första han sa när man klev in genom dörren, - kommer du hem nu.... DET VAR TIDER ATT MINNAS.



jAG VILL BARA SÄGA: Jag är lycklig som har världens bästa brorsa, på torsdag tar vi alla med storm....



Storebror Thomas

2011-10-04 @ 09:14:10
Postat av: Anonym

Hej brorsan!



Är det inte underbart, morgonstund har guld i mun sägs det ju. Den tidiga uppstigningen har vi fått från far, minns du när vi i vår ungdom kom hem tidig morgon och far satt och drack morgonkaffe.Det första han sa när man klev in genom dörren, - kommer du hem nu.... DET VAR TIDER ATT MINNAS.



jAG VILL BARA SÄGA: Jag är lycklig som har världens bästa brorsa, på torsdag tar vi alla med storm....



Storebror Thomas

2011-10-04 @ 09:14:55
Postat av: Thomas

Hej brorsan!



Är det inte underbart, morgonstund har guld i mun sägs det ju. Den tidiga uppstigningen har vi fått från far, minns du när vi i vår ungdom kom hem tidig morgon och far satt och drack morgonkaffe.Det första han sa när man klev in genom dörren, - kommer du hem nu.... DET VAR TIDER ATT MINNAS.



jAG VILL BARA SÄGA: Jag är lycklig som har världens bästa brorsa, på torsdag tar vi alla med storm....



Storebror Thomas

2011-10-04 @ 09:15:29
Postat av: Linda

ja visst är de skönt å va vaken själv på morgonen.. men du tomas .. tobias är vaken så tidigt för att klockan har ringt.. annars så sover han å är sist upp :-)

2011-10-04 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0