onsdag

Mitt i veckan och bara att slita på. I kväll bär det av på Hockey pucks tävling i den stora staden Leksand.  Det ska i allafall bli fantastiskt roligt. På Torsdag då blir vi hemma själva jag och tindra. De ska bli lite små mysigt. Linda och Amanda ska till ögon i falun och jag kan inte för har det lite fullt upp på jobbet. Tänk vad skulle vi män vara utan kvinnor? (troligtvis förmögna).
I bland känner jag att det skulle vara dax att åka i väg ett par dygn kanske på en kryssning så jag fick vara lite själv med min underbara sambo. Det får väll bli av någon gång som med allt annat man vill här i livet. '

Jag funderar och funderar på hur vi skulle kunna få in några kronor extra till föreningen så vi kunde gör nått liknande nästa år. Som turen mad vasa (mycket uppskattat) men sådant kostar ju pengar. Jag har några små idéer men vi får se vart de leder någonstans. Ja happ dax att åka snart. vi får la se vad jag ska hitta på men lite pengar te demens föreningen.

Kramar på er .....


Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

Hej Tobias!

Fick tipset av din blogg från Gun Arnemyr.

Det är så att jag och två till arbetar med ett projekt för att synliggöra demenssjukdomarna och dess anhöriga. VI har själv erfarenheter av att vara anhöriga. Min pappa hade Alzheimers sjukdom och gick bort när jag var 16. Idag är jag 19.

Den 6:e oktober på anhörigdagen startade vi igång en blogg om demens där vi kommer blanda fakta, statistik, tips om stöd och hjälp, rättigheter, dikter, samt inskickade egna historier med boktips och tips på föreläsningar etc. Målgruppen är alla, oavsett ålder och vad man har för relation till en demenssjukdom. Vi vill synliggöra och på så vis klargöra hur viktigt det är att man lägger pengar på forskning och förbätrra vården och stödet för drabbade och anhöriga.



www.bortmedskammen.blogg.se är bloggens adress och det vore guld värt om vi kanske skulle kunna göra ett länkbyte, att vi länkar din blogg och du länkar vår?



Vill du veta mer, eller bidra med material till bloggen så får du mer än gärna kontakta mig på [email protected]



Hoppas vi hörs och ta hand om dig!



MVH

Jenny Eriksson

2011-10-21 @ 13:43:14
URL: http://bortmedskammen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0