söndag

Söndag och jag sitter och njuter av kaffet. En härlig förmiddag och solen bryter snart igenom. Jag har haft en morgon full av funderingar och tankar kring pappa. Suttit och pratat med mamma och hör att hon mår väldigt bra och tar det med pappa på ett annat vis än jag. Jag har en vecka med mycket kring mig. Jag måste se till att vi får lite fart på jobbet och sen är det styrelsemöte på Tisdag där jag har en del nya saker att komma med som kanske kan vara intressant för styrelsen. Hoppas jag:) Det är iallafall saker som intresserar mig.

Läste artickeln om mig i Demens forum och tyckte den vart riktigt bra. Jag måste säga att jag är ganska stot över hela Leksands demens förening. Så sträck på er styrelse medlemar. Dett är minst lika mycket om er som om mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag är stolt över dig! Du gör ett kanon jobb men tänk på dig själv och att din familj kommer först/Kram Nina

2011-09-27 @ 07:18:25
Postat av: Anonym

Du är god som inte tar åt Dig hela äran utan delar den ! Vi är glada att vi fått Dig som ordf. och vi vill att Du ska ha det bra, för då får vi det bra.

Kram Beth

2011-09-27 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0