Över en vecka har rullat

Hallå på er..
Över en vecka har rullat på.  Jag har varit med min älskade sambo till Finland och gjort det landet osäkert ett tag. Vi hade en underbar och trevlig resa dit med många skratt. Efter i Måndags , då vi kom hem så har jag varit så trött och sovt dåligt. Alldeles för lite sömn men i dag så skulle jag ha sovmorgon. Men då väckte min älskade sambo mig efter 7 timmars sömn. Okej jag fick ta ikapp några timmar men jag känner mig ganska sliten än..
Ja vad har hänt mer denna vecka. Jo pusselbiten har kommit på plats och den är färdig.

Jag har haft lite design för mig på jobbet. Jag vill utvecklas både som lackerare och inom snickeriet. så jag har snickrat och målat detta själv i egen tappning och design.








Jag tycker att det varit jätte kul att leka för egen del och ta fram något eget. Idag ska jag sjö sätta båten. För snart är den tiden här som jag längtat så efter. Den tiden då jag kan ta mitt spö och bara få vara. Låta tankarna vandr och njuta av livet.

Vi hörs snart igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0