Påsk

Hej på er!
Hoppas ni haft en bra påsk. Själv har jag haft det bra och hållt på med veden och pysslat på tomten tillsammans med min kära sambo. I morgon kommer annonsen för våran föreläsning i Rättvik den 18de April. Den kommer i Rättviksnytt och jga har redan börjat gått igenom lite nytt matrial kring demens som vi eventuellt kommer att ta upp i mån av tid. Sedan har jag och Linda beställt en kryssning som det bär av på. Det ska bli så oerhört skönt att komma ut på något igen tillsammans. Det är ju så långt mellan gångerna vi kommer ut. Annars har det inte hänt så mycket. Jag jobbar och livet rullar på!
Man har ju mycket i tankarna men att sitt och beklaga sig över hur jobbigt allt kan vara ibland är något som kan bli jobbigt att läsa om  i längden för alla har vi ju jobbiga dagar även om jag inte alltid säger det. Fick en riktig down vända här i helgen då jag satt och titta på kort på pappa. Något som vart väldigt frustrerande och jag ville bara sluta tänka på allt men det gick inte. Så jag och Linda satt oss och tittade på en komedi för att försöka lätta upp humöret men det fungerade väl så där kan jag säga.
Men ibland blir det så där och man känner sig väldigt nere och ibland är allt jätte bra. Det är något jag lärt mig hantera ganska bra trots fler bakslag.

Skriver lite mera kring föreläsningen i veckan här...

På åter seende... Kramar...

Kommentarer
Postat av: Jaja

Hej! Hittade din blogg via en annan länk. (www.bortmedskammen.blogg.se) Jag är väl en sökare kan man säga, en sökare som letar berättelser om Alzheimers. Fick för några veckor sedan beskedet att min mamma fått denna hemska sjukdom. Nu sitter jag och läser din blogg. Kanske jag återvänder hit igen, när jag har för mycket frågor och för lite svar. DU kanske kan svara på något. Va rädd om dig och dina, jag blir djupt berörd när jag läser om dig och din pappa / familj. Kram Jaja

2012-04-12 @ 15:01:32
URL: http://jajasanglar.blogg.se/
Postat av: Tobias

Svar till Jaja

Självklart är du välkommen att komma med frågor det jag kan svara på svarar jag på och om det är något du vill veta som jag inte kan svara på så kan jag ta reda på ett svar vi andra..



Kramar Tobias

2012-04-12 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0