Slut på semestern..

Vilken vecka! Jag tror att semestern gjort att jag blivit aldeles slut i kroppen.. Varit helt slut i kroppen nu när jag börjat jobba.. I Onsdags började jag och bror min gå igenom föredraget inför Öland. ett föredrag som nu bara ska fin slipas., Idag ska jag upp till en kompis för att titta på en domän till Leksands demens förenings hemsida.. som kommer att på börjas strax.. Hoppas att detta blir bra.. Annars har det inte hänt så mycket.. Om två veckor bär det av till Öland och det ska bli mycket spännande och intressant.. fick deltagar listan här om dagen och vi kommar att vara ca 300 personer på denna konferens..  Jag ser mycket fram imot hösten och höstens jobb tillsammans med Leksands demensförening..
 
Tittar in lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0