Vilken Familj

Ni får ursäkta mig men jag hinner inte med allt just nu så det var ett tag sedan.
Igår fick jag ett paket av min älskade familj.. Jag öppnade försiktigt och hade svårt att hålla tillbaka tårarna. Det var en bild på mig och pappa som mina barn hade valt ut. Den tavlan kommer att betyda väldigt mycket för mig. Jag satte upp den bredvid vitsippepriset på väggen och tittade på det och kände att tårarna nästan kom igen. Det finns så mycket känslor i kroppen på en när man tänker på hur livet hade kunnat vara men det tog en helt annan väg. Varför ska det bli så mycket sjukdomar i världen?
Nästa vecka blir det fullt upp innan det bär av till Öland..
Jag tittar in och skriver och berättar om det på Tisdag.. Det kommer även en Länk till leksands demensförening som en underbar tjej har hjälpt mig att göra.. Så det kommer skrivas mycket mer under nästa vecka och fram över.. Datorn åker även med till Öland!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0