Ett exempel



Här kommer ett exempel hur det kan komma att se ut om några år iallafall
om våran stadsminister får tycka..



Jag är väldigt glad att några få vågar lägga lite komentarer fast jag hoppades på fler;)
Ja tänk om det ser ut så där om 30 år då har dom lyckats med  att försämra saker och ting ännu mer..
Denna vecka har rullat på ganska bra och jag har börjat blickat mot nästa. I morgon är det dax för besiktning av min bil.. Usch sådant tycker jag inte om. Men det ska inte vara några bekymmer utan det ska väl gå fint. Sedan på onsdag så är det dax för Mora och föreläsningen. Så vi har börjat kika lite både jag och min käre bror på lite nya forskningar kring Alzheimers. Gurkmeja ska vara bra enligt forskarna om man ska förebygga att inte få Alzheimers. Jag har suttit här och goglat lite här på morgonen och hittat lite intressanta grejer kring detta. Men vi får åter komma kring detta lite senare i veckan och så...

Sen vart jag så glad att Linda ska läsa en kurs om demens och jag tror nog att jag vet en som har ett finger med i spelet där (tänk vad bra att du finns i kommun). Jag kommer oxå att läsa igenom detta eftersom min kära sambo oxå ska läsa detta. så då tänker jag passa på och vara med och förhöra henne.  

Vi hörs i morgon...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det bra att forskning går framåt, att gurkmeja finns, undra bara hur mycket man måste ta...Lycka till i Mora/Kram Nina

2012-02-20 @ 06:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0