Sitter och laddar

Har suttit och laddat för Örnsköldsviks resan nästa måndag. Det ska bli så roligt att få åka i väg. Har titta igenom föreläsningen i stora drag. Tittat igenom vad skom ska med och känner mig riktigt taggad. Som vanligt så har jag redan fjärilar i magen men det släpper sen. Detta ska bli en upplevelse som jag ser mycket fram i mot.
Annars rullar livet på som vanligt mycket som snurrar och mycket man tänker på. Det finns många tankar kring pappa och saknaden är grymt stor.
Som sagt jag kommer att blogga mycket under resan upp och även filma en del. Datorn åker med upp så jag kommer att lägga upp det under resans gång.

Nej dax att ta och varva ner. Det är tidig morgon som gäller i morgon....
Höres då....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nervös???? de ä bra. Jag ä ännu värre (smile)



Lycka till broder.



Thomas

2012-01-10 @ 17:57:00
Postat av: Tobbe

Nervös! bara förnamnet! Du ska ju vara den stora starka klippan jag brukar luta mej i mot när det är jobbigt och tungt. Men du vet vad jag sa får vi problem så fixar jag det med lite show!!!



ler

\\Lillebror

2012-01-10 @ 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0