Söndag

Jah då var det söndag och veckan går most sitt slut. Jag har varit ute och lekt med barnene men det var kallt i dag. Jag måste säga att det var kallt om kinderna och nu är det snart dax för en dusch.
Livet rullar vidare i Siljansnäs och snart dax för en ny arbetsvecka. Det är dax att hälsa på pappa igen känner jag det liksom börjar mala i huvudet att det måste göras även om det är jobbigt.
Jag satt i går kväll och tittade på kort från det att jag inte fanns på min mamma och pappa när ingen av oss barn fanns fram till idag då mina barn är med. Det var underbart att sitta själv i källaren och titta och tänka för sig själv.
Sen satt jag och avslutade tittandet på korten på datorn och hittade en billd på min äldsta dotter Amanda som idag är 5 år och mej själv när vi spelar tv-spel tillsammans.. Hon är inte gammal på detta kort men det ser så kul ut hon håller i tv-spelsdosan själv och pappa spelar med den andra....



Det var tider detta. Det gör en extra uppmärksam om att man ska ta vara på den tiden man har med sina nära och kära. Man vet aldrig när det tas ifrån en....


Ha det bra nu alla så höres vi i morgon eller kanske senare i kväll.. Ska bara titta på Leksands matchen så då kan hända att jag kommer in och skriver lite på bloggen i pausen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0