Ett litet besök hos pappa

Var och hälsade på pappa i lördags. han var så glad och vi var ut på en härlig promenad tillsammans. Vi satt tillsammans på en bänk utanför Edshult och pratade och jag tyckte mig se att han förstod en del iallafall. Det var tungt att åka dit men efteråt kändes det så skönt att få det gjort. det var länge sedan jag var där men nu fick jag äntligen en lite stund över till ett besök. Jag känner mig lite seg i kroppen idag och min älskade sambo ligger halv krasslig i sängen. Jag har ju hört att många är förkylda men jag vill inte ha någon förkylning nu när det är semester.
 
 
 
Jag och pappa sitter och myser i solen på en bänk och pratar.. Man får vara glad över att han är så glad..
 
Tittar in snart igen! höres i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0