Regn ,regn och åter regn

Vad blir det av denna sommaren da? Önskar det va fin väder och man kunde gå ner och bada med sina älskade barn i sjön. Nej nu kan man gå ut och ta en dusch istället i ös regnet. Det blir ju bara översvämmningar och bara tråkigheter. Jag siktar på att åka iväg en vända till sommarstugan en dag och bo där med barnen och bara ha det bra och ha lite kvalitetstid. Att bara få sitta och njuta vi elden och bara må gott.. De är ju fantastiskt fint!
 
Så ser det ut när vattnet drar fram, efter allt regn..
 
Jag måste ta en tur in till pappa en dag här oxå.. Det börjar bli länge sedan.. Sen vill jag ta en tur upp till mitt eget privata zoo hemma hos min bror som man kan besöka och titta på kaniner,höns,ankor,katter,hundar etc etc. För nu har det även blivit dvärg getter som kan bli intressant att titta på..
 
Nej nu blir det frukost! Illafall kaffe;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0