En vecka till har rullat

jaha då har det gått en vecka till och jag har försökt att få en bättre vecka denna veckan. De måste jag säga att den slutade fint iallafall. Jag har i dag varit ute med familjen och fiskat och alla har fått fisk. Jätte roligt för min fina flickor. Själv avslutade jag kvällen med att ta en Abborre på 0,7kg.. Helt fantastiskt! Helgen kommer att bli lugn. ska bara gå med röjsågen runt på gården har jag tänkt. Jag jobbar fortfarande med att försöka sälja Leksandsstolarn men efter lite strul med en som skulle ha dom men inte hört av sig mer så ligger dom ute igen på blocket. Jag ska föröka skärpa till mig lite mer med bloggandet men man måste ju få vara familje far oxå. Ja just det min kära syster har oxå startat upp en blogg kanske lägger upp den här lite senar om jag får för henne!



Vi hörs snart.. Ta hand om er och njut av sommaren...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kul att ni fick fisk allihop och speciellt för de underbara "små" tjejerna du har, fast de är ju egentligen inte så små längre. :-)

P.S Du får lägga upp precis vad du vill käre lillebror.



Kram storasyster

2012-06-11 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0