jaaaaa!

Jag är så glad och tacksam! Igår sålde jag Leksandsstolarna som jag fick skänkta av Leksandsstolen! Tusen tack till min arbetsplats som skänkte mig dessa stolar för att få in lite extra pengar till Leksands demensförening. Nu har vi fått in 4000kr som kommer att komma väl till pass. På Onsdag ska vi ha ett extre styrelsmöte där jag hoppas på att vi kommer fram till ett bra beslut om där vi kan andvända en del av pengarna till något fint. Jag har haft två riktigt jobbiga veckor men som man säger en olycka kommer sällan ensam. Det har varit tufft mentalt där jag till och med brakade samman i tårar en kväll och min älskade sambo fick ta hand om mig och vara en stötte pelare. Nej livet ska bestå av bult, skrål och näs kollor;)... Skämt och sidor jag är iallafall på ett bra humör nu och känner och hoppas att allt ska vända till något positivt.


Tack Erkers möbler (Leksandsstolen) Ni ska vet att ni gjort en Ordförande stolt och tacksam över att det finns sådana företag som vill hjälpa andra! Och Tack Åke som inte änns prutade som tyckte att det var bra om pengarna gick till något som kunde hjälpa till!

Hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0