Lite bloggtorka

Har haft lite bloggtorka det senaste dagarna. Det har väll rullat på som vanligt och det har blivit ett par datum bestämmda för ytterligare två föreläsningar, en i Rätt vik och en på Öland. Det har varit fullt upp denna vecka med årsmöte för Leksands demens förening och även årsmöte för Siljansnäs fiskevårds förening som jag nu mera oxå sitter i styrelsen i. Det är två viktiga ämnen som jag brinner för. Fiske som är min hobby och demens sjukdommar som jag bara tycker drabbar fler och fler. Ibland undrar man var finns nöd bromsen för demens sjukdommarna?
Årsmötet i demensföreningen gick si så där enligt mig. Var fruktans värt nervös värre än när vi pratat inför över 100 pers när vi föreläst men det var ju mitt första årsmöte och alla är vi barn i början. Det har bara triggat mej mer. Så jag ser fram i mot ytterligare ett härligt år i föreningens styrelse.

På Onsdag den 21 mars ska jag försöka att åka och lyssna på en föreläsning med Lars Björklund "Hur ska jag orka" kl 13-16.  Detta är ordnat Via Anhörigstöd Leksands kommun, Leksands demensförening och Svenska kyrkan.


Nu är det dax att göra lite nytta här hemma.. Hörs snart igen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0