Torsdag

usch vad tiden bara rinner i väg. Det är otroligt vad mycket man har att göra med allt. Idag är det trots allt en ganska lugn dag. Nu bär det av till jobbet en timme sen måste jag en sväng till leksand. För att sedan tillbaka till jobbet och jobba. Men denna dag ser jag fram imot lite för idag så är det lite förberdelser och lite funderingar inför vad som komma skall lite längre fram mot sommaren. Men det får vi gå in på lite närmare lite längr fram i sommar. Jag ser på klockan att tiden tickar ifrån mig här med. Det är dax att driva vidare till jobbet så det inte blir som det blev i går när jag kom en timme för sent eftersom jag somnade om efter klockan hade ringt. Det är typiskta att man ska vara så trött när man ställer om klockan...

Vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0