Vilken dag!

Idag vart dom klara. Jag har fått två stolar av mina underbara chefer som jag tängt sälja och skänka alla pengar till Leksand demensförening. Jag kommer lägga upp här när, var och hur detta kommer att gå till lite senare. Jag har haft lite fullt upp de senaste dagarna och tittat på lite olika saker som kommer under mars månad. Har även börjat titta på nästa föreläsning som kommer i april i Rättvik.
I morgon jobbar jag sen blir det simma i Leksand. Ska bli så skönt att få röra på sig lite igen.



Detta är dom fina stolarna som jag fått. Två orginal Leksands stolar....

Kommentarer
Postat av: Thomas Nygårds

Se vad duktig du är. Vad underbart att se resultatet av lite träning.

Kommer du ihåg hur det såg ut från början av karriären?????

Nu ska du se tillbaka och njuta!!!!!



Storebror

2012-03-09 @ 19:03:49
Postat av: Anonym

Jättefina Hoppas många vill ha dom - jag vill !

Storebror ska inte vara så retsam, var glad att det går åt rätt håll, med fingerfärdigheten menar jag-

Kram

Beth

2012-03-10 @ 18:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0