allmänt

Jag ber om ursäkt men det hinns inte med bloggen så mycket nu när sommar är på gång. Nu är det full fart med gräsklipparen och andra viktiga saker. Jag såg att jag fick ett fint svar för två inlägg sedan och jag vet att man aldrig ska fråg saker. Men tyvär kan jag tycka att det är svårt att låta bli. Här om dagen var jag in till pappa och jag sa precis som många föreslagit. Hej här kommer jag det är Tobias. Jag fick en blick och jag såg att han inte förstod. Ja sa han bara men jag vet inte om jag finns kvar i minnet alls längre på pappa. De gör ju att det känns lite extra jobbigt att hälsa på dock att jag alltid för söker ta vara på dom fina ljusglimtar som finns. 

Jag Tänkte jag skulle berätta lite vad vi syslar med i demensföreningen nu.. Jag försöker få in lite extra pengar för jag önskar att vi kan gör mer för alla drabbade och annhöriga. Så nu strax ska jag förnya en annons strax och hoppas på mer respons där. Jag har lite ideer som jag vill uträtta till hösten men till detta behövs ju lite pengar och jag hoppas att vi kan lyckas med någon krona i år..


Om du vill stödja oss med en gåva står vårt plusgiro konto 608 21 64-2 alltid till förfogande;)

Nej nu ska jag fixa med annonsen.. Höres snart  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0