allmänt läge

Nu var det länge sedan jag var inne här.. Det har varit mycket och jag har haft fullt upp med allt som finns att göra tror jag. Just nu ligger jag i sängen och bloggar. Detta teknikens under! Jag vaknade av att två av mina bästa vänner slickade mig från topp till tå. Det kan man kalla kärlek! Det var våra två hundar somville att husse skulle upp;}
Tankarna kring pappa har blivit fler och fler. Jag var in och hälsade på förra veckan tror jag det var och jag ser att det går utför. Han blir tröttare och tröttare och jag tänker och hoppas att det bara går fort på slutet. Det känns nästan som en enda lång sorg just nu. Man försöker vara glad för dom små ljusa stunderna man får. Men jag ska säga att det är inte alltid lätt att se allt positivt. Pappa sa alltid: Det löööser sig! Och han tog allt läät på livet och var det några bekymmer så ordnade han dom efter hand. Jag själv försöker göra lika och leva lite efter samma motto.
 
Ikväll blir dett hemma kväll och bara vara. Det ska bli skönt att få en lugn helg. Det har varit mycket nu det senaste. Jag hoppas att jag kommer att kunna berätta lite här på bloggen under december vad jag lyckats fixa till men det beror på dom berörande i sammanhanget. Men jag kan säga så att jag är stolt att jag har tagit ett projekt ett steg länge somm jag jobbat med under hösten!
Nu ska jag ta mig litte frukost och drika lite kaffe så kanske jag tittar in i kväll. Har mycket i huvudet just nu!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0