en vecka till..

Sitter och tar det lugnt vid datorn efter att ha nattat mina små älsklingar.. Har haft besök av en kompis med sina små busungar...
Har inte hänt så mycket under veckan som jag inte varit inne och bloggat. Var och hälsade på pappa och känner att det kan vara jobbigt vissa stunder. Han var glad som vanligt och jag pratade med honom en timme. Jag ser att han mer och mer skärmar av blicken och man får försöka söka ögonkotakt så jag kan få han att reagera på att jag är där. Jag jobbar på med allt som jag själv vill kring demens ämnet och har en hel del grejer på gång som jag måste förankra hos vissa personer och hoppas att jag kan berätta lite här längre fram som jag tror kan bli lite roligt och uppskattat. Vi får väll se.. Men allt tar ju sådan tid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0