En ledig dag!

En Ledig dag denna vecka! Fantastiskt skönt men i morgon är det jobb som gäller igen. Det är full rulle med allt och jag väntar på att tillökningen i familjen ska titta ut :)
I dag bär det av till Borlänge för att träffa min kusin. Ska bli trevligt att få träffa henne igen. Jag har haft en ganska jobbig tid och inte besökt pappa så mycket som jag kanske borde men det har varit mycket hemma och jag har varit lite vilsen. Det löser sig alltid och jag har blivit ganska stark efter jag accepterat pappas sjukdom.
 
Har suttit och tittat igenom föreläsningarna till hösten och har mycket att planera under sommaren. Titta över lite power point presentationer. Det är mycket som skall gås igenom. Jag har en jätte rolig föreläsning i dec som jag ser fram imot.
 
Har haft en del saker för mig och om en vecka skulle jag tro så kommer en liten hemlighet att släppas på bloggen om allt går som det ska.. Vi höres snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0