Onsdag kväll.. 2010-08-18

Har titta på trav duschat och nu sitter jag och väntar på att extremfiske på tv4 sport...  Jag vill tacka Beth och Nina!!! Ni är två änglar som har hållit mej lite underrättad om hur det har gått med pappa... Ni har fått mej att bli lugnare.. Det behövdes vill jag lova.. igår va en riktigt tuff dag.. Tack för att ni finns...

Sitter och tänker tillbaka på min farmor.. hon var oxå dement.. jag glömmer aldrig när jag var där och hon knappt kunde prata... Jag satt i soffan på hemmet och höll hennes hand i min och hur det än var så skakade jag väll hennes hand lite. Hon tittade mej djupt i ögonen och sedan säger hon.
- Har du dampryckningar...
Jag blir så full i skratt. Hon kunde knappt prata men det kom klockrent och var hon snappat upp det har jag ingen aning om...
Ja du Farmor om du levde och varit frisk skulle vi varit och fiska nu. Det älskade du...

Jag vet nu iallafall att pappa haft det bra i Tisdags och det känns skönt... ska åka och hälsa på honom någon av dagarna som kommer här. Bara chefen är tillaka från skagen. Jag tänkte lägga upp ett kort på oss som jag tycker så mycket om bara jag kommer åt en scanner...
Nej nu är det snart dax för extremfiske.
Hoppas du sover gott pappa. Tänker på dej ska du veta.
Älskar dej av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0