Söndag eftermiddag

I dag har jag tvättat och lackerat bromsoken på bilen... vad jobbigt det var särsklit när det är så här dagen efter..
Men det vart bra när det vart klart...
Mamma har talat om för pappa att han ska in på boende nu när hon ska resa bort.. Han vart frustrerad och arg. Han sa att hon kunde åka på sin resa men han kunde bo kvar hemma medans hon var borta. Det känns lite jobbigt att behöva sätta pappa på hemmet i en vecka nu när mamma ska ut och resa, men vad ska man göra när alla måste jobba. Jag ska försöka åka och hälsa på honom någon dag och se så allt går bra. Jag hoppas det går bra men jag är lite fundersam på att han nog kommer vara på rymmen om jag känner min pappa rätt... Vi får hoppas att det går bra. Jag är ju iallafall när om något skulle hända.. Det har varit mycket tankar i huvudet just nu om pappa och mammas resa....

Vid tre tiden kom mormor med min änglar (Amanda och Tindra)...
De var lite skönt och få hem dom igen. Även om dom bara är borta ett par nätter så längtar man efter dom. Det är ju ganska skönt att få en stund själva oxå jag och Linda, för vi har ju knappt haft det i sommar. Så det är tur att vi har mormor som ställer upp och är barnvakt ibland..
Nej nu ska jag gå och ta mej en titt på tv:n....

Hare bra alla...



Så blev bilen när den vart ren;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0