måndag

Nu sitter jag och myser framför öpnnaelden och bara har det bra.
Var upp till mamma och hälsade på efter jobbet. Mamma hade varit på möte i dag med Maggan och Nina och fått lite frågor hur det går med pappa och hur hon mår och så. det känns skönt att ni bryr er. Tack för att ni finns och ställer upp så mycket på dom sjuka och dom anhöriga.
Sitter här och surar lite över att jag inte kommer in på mailen. Det har hänt något där om den har blivit kapad eller nått. Så nu måste jag vänta 24 timmar och se om jag kan få tillbaka den och om jag hade så pass bra med bevis så det styrker att den är min. Jag hoppas det annars är den borta oxå. suck!
Har dubbel jobbat i dag både i insjön och på Leksandsstolen. Känns riktigt roligt med mycket variation på en dag.
Har inte bloggat så mycket på några dagar och det beror mest på att vi varit lite karssliga här hemma men det ska bli ordning på det igen. Hoppas bara på att jag får tillbaka min  mail i morgon  så känns allt mycket bättre. Nu ska jag sätta mig i lugn och ro och titta på TV en stund.
Har förästen fått upp demensföreningens hem sida i dag är ni intresserade så kommer länken här..
Ha det bra....


http://www.demensforbundet.se/index.asp?forening=37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0