Tankar som kommer och går..

I dag har det varit en jobbig dag var tvungen att åka upp tilll Mamma och pappa för pappa var så irriterad när dom hade varit här nere och kommit hem. Pappa vägrade ta av sig kläderna och han bodde inte där. kort och gott allt var fel. Jag såg på mamma att nu var det inte långt till bristningsgränsen. Usch jag hatar att se mamma så bedrövad och ledsen men jag förstår ju oxå att det är jobbigt för henne att leva mitt uppe i allt. Hon får ju inte sova på nätterna och blir mer och mer lättirriterad. I bland känns allt så hopplöst varför får det inte vara som det alltid varit, Varför får inte min pappa vara frisk...
Jag hoppas att allt blir bättre i veckan för just sånna här dagar blir det mycket i huvudet...

Usch vilken dag.. suck...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår hur du känner för jag känner likadant. Du fick mig iaf på bättre humör idag när jag fick blicka tillbaka på alla minnen och det gav mig oerhört mycket. Jag kom å tänka på flera andra stunder med far. Jättefin sida du gjort!! Far, mor,Tobias och Thomas jag älskar er alla! Kram syrran (dotter)

2010-09-27 @ 12:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0