Lördag

Idag har vi haft william på besök och barnen har lekt och haft skojigt. Jag själv va så trött så jag deckade av på soffan och sov bort en timme. Linda har varit så duktig och tagit hand om barnen. Som lite plåster på såren så lagade jag maten här på kvällskvisten och bjöd på fisk planka med Sandefjorssmör och fisken var en egen fiskad abborre. Till detta serverade jag ett litet glas rosé vin. Efter detta så satt vi och smuttade på vinet och åt lite röda druvor. Det behövs lite uppmuntran ibland. Jag har harft väldigt mycket denna vecka i huvudet så i dag sa jag ifrån mig allt vad jobb heter trotts att chefen ville att jag skulle till insjön idag oxå.



Unna er nått gott ibland så man kan uppskatta livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0