Ny människa;)

Vilken dag det var i går! Jag känner mig 5kg lättare i dag. Det har varit mycket tankar kring radio och detta ett tag och nu är det klart och allt gick som det skulle. Nu kan jag släppa det och jag är så glad att vi fick göra detta. Att få prata av sig så här och man vet andra oxå får informationen så växer jag som människa och det är som medicin för mig. Idag vaknade jag som en ny människa. Glad, positiv och med tankarna riktade framåt. Jag vet att andra tankar kommer smygande för det gör det  även på mej som anhörig men jag tänker inte nu, för i dag vill jag bara vara glad och lycklig för allt under går dagen.


Tusen kramar till alla som stöttat,kramat, puchat och komenterat... Ni har varit så positiva och snälla... Gud vad jag har vuxit på alla fina ord och komentarer jag fått den senaste veckan!

Nu ska vi jobb framåt och röra runt lite mer i grytorna och försöka ändra på de som är dåligt till något positivt! Vi har ju fåt en start på detta på politiker mötet så jag hoppas att det händer lite grejer efter det!

Åker till jobbet med ett leende på läpparna....

Kommentarer
Postat av: Susann Arnehed

Goddag! vad kul din blogg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa din blogg lite mer. :) Hoppas du har en bra dag :p

2011-06-27 @ 12:48:28
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0