Denna vecka

Jaha det har inte hunnits med så mkt på bloggen denna vecka då detr har varit fullt upp med sjuka barn och styrelse möte....
Jag har fått samtal som kan bli intressant i framtiden och även fått förfrågan om några föreläsningar i höst. Jag hoppas och tror att jag och min bror kan göra något bra som kan stödja andra anhörig inom demens och jag vet att vi har grejer på gång som kanske kan bli aktullt i höst. Det ära bara så tråkigt att allt ska ta sådan tid! Jag hra ett projekt som jag bara ska ro i land så är det bara...

Vi får hoppas att det går som jag vill!
Ta hand om er... glöm inte att uppskatta det ni har för man vet aldrig när det försvinner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag uppskattar att jag har en sån fantastisk fin vän som Du Tobias, Du vill mycket jag vet, men barn o familj först. Du vet varför/ kram Beth

2011-08-29 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0