Hej på er...

Det har varit lite mycket nu den senaste tiden så jag har inte hunnit med att skriva på ett tag. Det blir oftast så här under sommaren för att jag jobbar så mycket då. Men nu har jag en veckas semester nu kanske ni tycker att en vecka vad är det! Men för mig är det mycket jag har inter varit ledig en vecka under juni, juli eller augusti sen jag gick i skolan så det här känns underbart. Och till hösten blir det ännu bättre när jag får byta jobb och pyssla med annat och jobba hederligt 7-16 jobb.

Det har varit några tuffa veckor det senaste och det har varit kruxigt med pappa men det är något jag inte vill gå in på här. Men det finns mycket jag vill ha svar på och det ska jag ta reda på. Desutom har pappa inte varit så frisk det senaste och Det var ett par jobbiga dagar. Jag har aldrig sett min pappa ligga i en säng och ojjat sig. Det var fruktansvärt, det skar i hjärtat och man känner sig fruktansvärt hjälplös... Nej usch nu ska jag försöka ha lite semester och idag ska vi ut och åka en sväng..
Ha det bra nu och vi hörs snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0