Gott nytt År

Hoppas ni får ett gott nytt år alla läsare och hoppas ni tar hand om er under nästa år. Jag satt nyss och läste om hjärnan och hur den fungerar och fick ett exempel på detta som jag ska skriva i nu. 

Försök läsa detta!
 Mänisnaks hjnräa kan lsäa oedrn i vlkien odnrig som hlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts.Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det uatn ngåra porlbem. Hägtfit va?

Vi har en otrolig datamaskin i huvudet var rädda om den!

Jag har funderat mycket och skulle vilja göra så mycket men de har inte hänt så mycket;) Men det kommer att ta fart nu efter nyår. Har en del jag håller på med så där på sikt som kommer bli bra.
Jag skulle väll ha varit till pappa men det får vänta. Just nu har jag en person som är viktigare i familjen som jag måste prata med och hoppas på att den personens problem löser sig. Man måste räcka till till alla man vill och för att orka så får man ta en sak i taget och bara göra det man orkar (tänk på det ni som är hemma med någon som är drabbad med demens. sök hjälp i tid!)

Nej dax för frukost till mina barn och sedan skriva lite mail och ringa ett par samtal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0