Måndag

Jaha då har det varit en ny dag på jobbet då jag har varit på Erkers och gjort klart min dotters 5 års present. Hon fyller visserligen inte förän i augusti men det är bra att vara ute i tid så jag har det klart. Idag ska jag bara ta det lugnt och lägga mig tidigt och sova.Det har varit fullt upp vecka ut och vecka in och nu är det snart midsommar och sen är det väll dax för långkalsonger igen. Nu måste jag göra mina barn klara för kvällen. 



Inte så vakert skrivet men jag har då ändå lackat den och de vart super sen det inte är lätt att skriva med pensel är något helt annat... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt stol ! Jag har just skickat iväg en till Maria - men den var 101 år Min mormor fick den när hon fyllde 10 år. Så om 100 år kanske ett barnbarns barn till dig har stolen som Amanda ska få !

Vila så Du orkar med midsommar !

Kram Beth

2011-06-20 @ 23:02:40
Postat av: Anonym

Men,va duktig du är ,den där blir hon säker glad åt.

Appropå gamla stolar: Den lilla vita ni har i köket hade min mamma som barn sen har den stått i köket i stugan i alla år // Kram svärmor

2011-06-21 @ 09:14:23
Postat av: Anonym

Hej!

vill bara säga att jag som igår träffade en jätte glad och trevlig herre på Norr.../Kram Nina

2011-06-22 @ 07:27:50
Postat av: Brorsa´n

Hej Käre Bror!



Jag sitter och beundrar denna lillpärs-stol och myser. Tänk vad min bror kan med lite träning. Bra, du kan ju fast du inte tror. Du ser ju själv resultatet när bror din tror och manar på dig.



Vi hörs.

2011-06-25 @ 10:45:58
Postat av: Anonym

Hej Käre Bror!



Jag sitter och beundrar denna lillpärs-stol och myser. Tänk vad min bror kan med lite träning. Bra, du kan ju fast du inte tror. Du ser ju själv resultatet när bror din tror och manar på dig.



Vi hörs.

2011-06-25 @ 10:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0