å ni kvinnor gnäller över att föda barn!!!



Denna morgon var lite tung får jag säga. Vaknade med förkylning och pann-knack och ungarna lika förkylda. Så nu har jag bäddat ner dom i Lindas och min säng framför barnkanalen och ska snart krypa ner med dom. Ska försöka slänga in en stek under dagens gång oxå på något vis. Vi får se hur det går under helgen om det blir någon dans faör Amanda men troligtvis så blir hon hemma! Jag själv behöver nog dricka mycket varmt så jag piggnar på och blir frisk till onsdag.

Pappa är inne på avlastning och mamma vilar upp sig och det är ju skönt att veta att han har det bra och mamma får bli lite piggare. Det känns tryggt att veta så behöver man inte oroa sig över att det ska vara någon som ringer när man är sjuk. Hoppas ni alla andra är friska och på benen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0