Onsdag

Försöker verkligen få bukt med min förkylning som inte vill släppa. Dewt känns lite smått lönlöst. I morgon kommer Troligtvis Mattias och hälsar på. Det ska bli roligt och skönt att få prata av sig lite. Det är lite som rehab för själen.
Tindra Känns mycket bättre nu inte så varm längre. Igår morse hade hon 40 garder i feber. Det svider i en som människa när man inte kan göra så mycket mer en att ge dom en alvedon. Då är jag hellre sjuk skälv så mina barn slipper.
Jag bara går och väntar på att jag ska bli frisk nu så livet kan fortsätta som vanligt. Jag vill så mycket som inte blivit av. jag skulle vilja hälsat på pappa men det har jag inte kunnat pga förkylningen. Vill ju inte smitta dom för då får mamma det en värre. 

Nej nu får jag försöka att få i mig nått varmt så jag blir lite piggare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0