En Lycklig dag!!!

Dagen börjad uruselt men har bara blivit bättre och bättre! Jag kanske ska berätta lite vad jag håller på med för stunden. Jag och min bror har pratat med en fotograf för svt för att göra en ny dokumentär om hur det är att vara anhörig till en pappa med Alzheimers men för att detta skal kunna gå att utföra så måste vi ha in ett ganska stort kapital och vi leter sponsorer. Jag har fått åtminstone svar på två mail och dessa två organisationer är intresserade av detta så vi kanske är en bit på väg. Men vi ska ro detta i land. Och som inte detta var nog så ringde en person och berättade att dom vill ge mig ett pris för mitt idella arbete här i Leksands komun. Jag trodde att jag skulle sätta telefonen i halsen först;) Men jag vart ju väldigt glad och förvånad! En otroligt trevlig och underbar dag vart det tillslut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du värd min lilla mågstupp Kram svärmor

2011-05-11 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0