Helgen kommer med stormsteg..

Nu börjar veckan gå mot sitt slut och snart helg igen. Jag satt här i går och mailade till höger och vänster och hoppas att jag ska få napp någonstans. Jag fick även ett besked som glade mig sóm jag inte tänker gå in på just nu men hoppas att jag får tillfälle att återkomma till det. Som sagt  helgen är full späckad med det en till det tredje. Jag har fått ett löfte av min sambo att jag ska få slita mig på lördag kväll och åka å fiska. Så det ska jag göra om vädret tillåter. Jag satt i går och tittade en engång på jaktfilmen och fick en lite urladdning. Jag kommer i håg så mycket ur den filmen även fast jag var liten då. Tankarna skenar i väg och tårarna kommer men jag måste säga att det är fruktansvärt skönt efteråt. Jag hoppas att pappa får det bra nu och att mamma känner en lättnad det vet jag. Och jag själv kommer att få lite mer ro att fixa med annat nu kanske...

Nu måste jag klä mina barn och dra iväg till jobb och dagis...
Ha det bra i dag alla fina människor där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0