Efter föreläsningen!

Nu har jag kommit hem och landat efter föreläsningen. Det känns jätte skönt och vi har fått beröm från alla håll och även mer föfrågningar om fler föreläsningar. Sen blir det även en träff med tidningen på tisdag för eventuellt ytterligare ett repotage. Jag är så glad och nöjd men vi skulle behövt en 20 min till. Vi han inte riktigt med allt vi skulle.
Men jag är nöjd och känner mig mycket glad inombords och så här skulle jag vilja må jämt. Sen har jag ju en bror som inte är av denna värld.. Det är tur att du finns brorsan;)
Jag hoppas verkligen att dom som var där var nöjda och att det vart lika bra som det känns...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gjorde du bra brorsan!

Vi kan bara göra så gott vi kan efter förutsättningen. Det finns så mycket man skulle vilja föra fram, men tyvärr tiden idag räckte inte riktigt till. Men vi gjorde så gott vi kunde.



Tack Tobias för ett bra framförande.



Thomas

2011-10-06 @ 19:45:54
Postat av: Anonym

Tack för att ni finns bröderna T.

Vi är mycket stolta över att vi får arbeta tillsammans med er i demensföreningen.

Kram

Beth

2011-10-06 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0