Fredag

God morgon på er.. Äntligen fredag och solen skiner utan för fönstret. Jag tänkte nästan lägga in nått nytt i dag men jag har inte bestämt mig än så vi får se. Denna helg blir en hemma helg med barnen och leka med dom;) Men det är absolut det bästa som´finns. Jag tänkte jag skulle köpa hem något gott tillkvällen så jag och barnen har nått att mumsa på tillsammans.
Tänk vad många gånger debba vecka som jag har tänkt på pappa. Det är så många skaer som på minner mig om honom och det är konstigt för jag tänekr på pappa som död. För mig finns han inte kvar fast kroppen finns här. Jaja mycket snurr i huvudet blir det..

Ojojoj nu måste jag åka annars blir jag sen till jobbet!!

Hej på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0