Veckorna bara springer iväg..

Nyss kommit hem från jobbet och haft fullt upp på jobbet i dag! Jag tycker veckorna går så fort och man hinner knapt med. Hur han pappa med när han bode här hemma? Han som låg ute på jobb större delen av veckorna.
Saknaden efter pappa dom senaste dagarna har varit enorm. Mycket tankar kring pappa har liksom poppat upp i huvudet och jag har gått in i min bubbla för stunden igen. Det är skönt att man vant sig och accepterat detta nu så man vet att man har vissa dagar som är lite neråt. Det är tur att jag har min bror att prata med då. Igår var en sådan dag. Så jag och min bror tog en tur till Insjön och åt lunch tillsammans och bara va en stund. Snackade om olika saker som bara bröder kan göra;)
Vi har även börjat titta lite mer på föredaget som vi ska hålla på Nationella anhörghetsdagen.
Så här rullar livet på och idag känns det som det är dax att träna lite för jag mår så mycket bättre då..

Ha det bra så höres vi i morgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0