Det sista från Öland

Det har varit en fantastik tur till Öland och jag sitter och tänker igenom allt som vi gjort och fått uppleva.. Alla har varit så underbara och trevliga. Jag kommer att ha kvar många trevliga och fina minnen här ifrån, länge!
Alla som var med på denna gjorde grupparbeten och jag måste säga att när vi kom ner i går mrse och fick läsa vad som skrivits så blev jag rörd till tårar. För mig är detta något stort och jag har haft mycket närvösa stunder innan föreläsningen i fredags och så möts man av dessa fina ord på Lördag morgon. Då blir man lycklig. Jag kommer att spara dom och när det känns tungt här i livet så kan man gå tillbaka och titta på dom...
 
 
Dessa fin ord får avsluta vårat besök på Öland och tacka alla ni som varit med på denna resa. Ni är uderbara och utan er skulle inte vården fungera.. Tack för att ni finns....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är stolt över er! //Nina

2012-08-27 @ 07:18:44
Postat av: Anonym

Visste att ni skulle göra intryck - det gör ni alltid. Kram

2012-08-27 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0