Fredagen..

Igår hade vi föreläsningen och jag och min bror har fått så mycket beröm. Jag är så glad att vi fick vara med på denna konferens och vill tacka alla inblandade. Att få vara här ner har get så mycket och jag har träffat så många trevliga och spännande människor. Det är helt underbart att få vara med på något såant här. Jag tyckkar att ALLA inom vården borde få vara med på detta någon gång för det är ni på golvet som gör det verkliga jobbet och är helt underbara. Under denna konferens har jag ätit gott och druckit gott. Vi har blivt så väl omhendertagna av alla.. TACK Stina-clara och alla ni andra som står bakom detta!
 
Igår åt vi en härlig tre rätter middag och njöt i fulla drag...
 
 
Ett riktigt härligt gäng vi delade bord med
 
 
Desserten!
 
 
Funderade ett tag om jag var med i skilda världar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0