Semester

Igår började semestern och jag och en barndomsvänn var ner och badade tillsammans med våra barn i sjön. Det var faktiskt riktigt skönt i vattnet. Det var länge sen jag ´hade så trevligt. Vi grillade och åt tillsammans med våra familjer nere vi sjön och bara hade mys tillsammans. Det kallar jag kvalitets tid! Jag har inte haft så jobbiga tankar kring pappa utan det flyter på dag efter dag. Det är klart att ibland kommer det en down period som inte är så rolig. Men jag måste sägha att pappa har det ju bra i Leksand och trivs med sitt liv.. Även om saknaden är enorm så kan man inget göra. Det är väll det som känns värst att man är så fruktansvärt hjälplös i stunder som man skulle vilja bota alla med demens...
 
Nu ska jag ha lite semester och det jkänns jätte konstigt. Jag har jobbat varje sommar enda sedan jag gick ut skolan och nu har jag fyra veckors semester.. Under den tiden ska jag försöka att skaffa lite mer filmmatrial och jobba lite på en föreläsning som ska hållas på Öland i Augusti och så kommer jag att blogga desto mer nu när jag är ledig;)
 
 
Hoppas vi får en soligare andra del av sommaren nu da.. och hoppas att alla ni som läser får en fin sommar!
Hörs  snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0