Maten i fokus

Nu sitter jag här och ska strax titt på hockey igen.. Jag är dunder förkyld och trött i kroppen. I morgon är det matmässa på brandmannen och jag tänkte ta mig dit och representera Leksandsdemensförening tillsammans med någr ur styrelsen. Det kommer att bli mycket trevligt och jag ser fram imot denna mässa.. Annars har det inte hänt så mycket. Tänker massa på pappa och det är dax att besöka honom snart bara förkylningen släpper. Försöker kurera mig. Helgen som kommer har jag mycket på tapeten då jag tänkt jobba. Ska försöka blogga lite mer men just nu mår jag ganska bra och har innfunnit mig i ett lugn och trivs med min tillvaro. Trots att tankarna far iväg till pappa ganska ofta så har jag lärt mig att leva med det.. Tror jag! Men nu har jag fått ny dator så nu kanske det blir lite mer. Jag har börjat att klippa en film som kommer att komma upp här men det blir nog till våren då mycket föreläsningsmatrial kommer finnas med i filmen och jag vill göra klart med allt inom vad föreläsningar heter innan det kommer upp här.. Tittar in under Torsdag eller fredag och berättar om mässan.. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0