Dålig på att blogga igen.. fy fy..

Det har inte blivit så mycket bloggande denna vecka men nu har det börjat lugna ner sig och jag sitter hemma med min dotter och kollar på tv och samtidigt öser regnet ner ute. Idag blir det en sådan dag bara vara inne och städa och pyssla. Den 26e bär det av till Bollnäs för en ny föreläsning, Jag ahr börjat funder om det är något viktigt jag vill prata om och vill lägga till. Annars har det inte hänt så mycket det rullar på och man jobbar. Jag har en del grejer på gång som jag ska i väg på tillsammans med min bror men jag vet inte om jag kan berätta något här. Vi får se när vi kommit iväg och jag vet mer kring detta.. Det blir iallafall en tur till Sthlm så mycket kan jag säga. Jag måste även säga att jag beundrar er som jobbar inom vården och orkar slita. Ni är fantastiska! Utan er så skulle vården inte fungera.. Att jobba med en demens sjuk kan ju vara fruktansvärt frustreranda. Nej dax att fortsätta med städandet men jag titar in under helgen och bloggar lite.. Har ett inlägg som är skrivet på ett papper som kom till när jag grubblade lite.. Kramar på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0