en natt som satt sig..

Här om natten drömmde jag en riktig mardröm som satt sig i bakhuvudet. för att göra det kort så var det någon som frågade hur många barn jag hade. Jag tittade förvånat och konstaterade att jag inte mindes. Svaret ver: -4 eller 5, jag vet inte riktigt! Var på jag får en ny fråga.. Vad heter dom då? Men jag kunde inte komma på det... Jag hade drabbats av Alzheimers i drömmen! Jag vaknade kallsvettig och visste inte alls om det var en dröm eller inte. Det var det läskigaste jag upplevt på länge. Detta har ju gjort att jag funderar ganska mycket på hur skulle jag reagera om detta skulle ske på riktigt.. Jag vet man ska ju inte gå och tänka så men hur skulle jag reagera?
Usch! Jag har ju upplevt det ur en anhörigs vinkel och skulle inte vilja utsätta mina anhöriga för samma sak...
 
Boken
 
Den finns ju som sagt var ute på solentros hemsida för beställning men även biblioteken kan ta hem den och även bokhandeln kan ta hem den om det är någon som vill få tag i den. ni kan även skriva en kommentar med er mail eller kontakt uppgifter här på bloggen om ni vill.. Jag kommer inte att godkänna dom så dom ligger uppe synliga för andra.. eller så har ni min mailadress: [email protected]
 
 
nej dax för en kaffe skvätt! Sköt om er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0