Helgen med Bl.a insjödagen

Lördag en tuff och jobbig dag med försäljaning av överr 200 smörgåsar och nästan 1000 kunder hos oss.. Vi hade en lång kö mellan halv tolv och fem men man ska inte klaga dagen gick fort ;p
Det var det ända jag han med på lördagen medans hemma hade dom kalas för Amanda som fyllde fyra år. Hon har verkligen fått en kalasig helg både på Lördag och söndag har hon haft kalas. Själv har jag inte hunnit med så mycket tårta och sånt men det ska det bli ändring på. I dag börjar min semester vecka och jag ska fortsätta på allt jobb jag börjat med hemma hade jag tänkt. Tänkte jag skulle börja med att åka in på XL och lösa ut lite virke.
I söndags hände det inte mycket heller Pappa och Mamma var och hälsad på mej på jobbet. Igår tyckte jag att han var väldigt klar. när jag kom ut och prata med dom så sa pappa
-jobbar du inte? du gick ifrån sist jag och Lennart var här oxå...
Och det stämmde faktiskt.. sisit som var där gick jag ut och satte mig med dom oxå. Att han mindes det da??
De va ju roligt att han kom ihåg det.
Sen hände det inte så mycket mer jag jobbade hela dagen.På kvällen åkte jag till Magnus, Tess och William. Vi satt och pratade lite och tog någon öl. När vi satt där fick jag ett sms av linda. Det stod får jag lägga ett bud på en brudklänning? Ja men gör det tyckte jag det var ändå så lågt. Tio minnuter senar får jag ett nytt sms... Där står det jag fick den. Så nu får jag nog allt ta och gita mej oxå.
Men jag tänkte jag skulle få fria riktigt först.. ler
Kvällen var ju inte slut där förstås. Det gick kanske bara en timme till så ringer Linda och frågar hur fasters nyckler ser ut.. Då har faster tagit fel väska med sig på bussen från sthlm. Så hon hade ingen Nyckel hem. så det var bara att slänga sig på trampjonnyn och hojja hem....

Hoppas jag får lägga upp lite bilder sedan på brudklänningar och dyl  ;p
Kramar på er..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0