Torsdag 2010-08-26

Hej alla vänner...

Nu har det varit ett par tuffa dagar.(därför jag inte skrivit på några dagar) Har jobbat mycket och har jätte mycket i huvudet. Mamma har kommit hem till Siljansnäs idag. Har sutit i telefon med mamma i över en timme. Hon har haft det jätte bra i estland. Det behövde hon verkligen. Hon har fått tre behandlingar per dag och det har varit så skönt sa hon. jag är så glad att hon kom iväg.
På tisdag ska Mamma prata om hur det blir vidare med Pappa och Lennart. Jag har sagt att då ska jag vara med! Får inte Pappa forstätta vara med Lennart då blir jag förbannad. Då får jag nog bita mej i tungan så jag inte säger något olämpligt. Lennart är det bästa som hänt pappa...

Pappa ska komma hem i morgon det ska bli intressant och se hur han reagerar på det...

Har haft lite funderingar på hur jag ska fortsätta i arbetslivet. Funderar på att skaffa mej något nytt. Har tröttnat på allt slit för ingen lön alls. Ska ta ett snack med chefen efter semestern nästa vecka. tänkte jag skulle pyssla lite hemma på min semestervecka. Ska ju byggas en ny entre och ett tak över källartrappen. Vi ska även åka till Åland under nästa vecka med Maria och Nisse även barnen ska följa. Det ska bli roligt att åka iväg en sväng och bara vara ett par dagar. Om det är någon som har förslag på ett Jobb så hör av er ;p

Tillslut vill jag tacka alla er som ställer upp så för vår familj och har sett till att allt har funkat så Mamma har fått komma i väg.. Nina, Beth och Maggan och ett speciellt tack till Lennart som repade humör när Pappa inte fick gå på dagverksamheten när Mamma var borta...

Ni ska vet att ni är underbara människor med stora hjärtan... Och än engång tack för all information om pappa på dagverksamheten... Ni skall veta att jag är rörd till tårar över all er omtanke... stora kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0